Американският вестник Globe изрови неприятна история от миналото на сегашния президент на САЩ. Според негови източници Барак е изневерил на жена си по време на състезанието за сенатор в щата Илинойс. Според шофьора на Обама, през 2004 г., когато Обама се кандидатира за сенатор от Илинойс, той е имал връзка с 29-годишната Вера Бейкър. Тя е работила като асистент на Обама предизборния щаб.
събота, 1 май 2010 г.
петък, 30 април 2010 г.
Израел спасява живота на дъщерята на министър от Хамас
Кралят на Йордания се е свързал по телефона с израелските власти с молба да разрешат прехвърлянето на дъщерята на министъра на вътрешните работи на "Хамас" и бивш ръководител на въоръженото си крило, чийто живот е в опасност за Аман. Тя е постъпила в болницата в Аскалон и поета от екип израелски лекари, които чакат момичето да бъдат прехвърлени с хеликоптер до Аман (Йордания). Фатима Хамад, като министър на вътрешните работи от Хамас, е ръководител на службите за сигурност на Хамас, които държит като заложник Гилад Шалит вече почти 4 години и все още забраняват да бъде посетен от лекар на Червения кръст.
четвъртък, 29 април 2010 г.
Ангажирайте се в армията и станете гражданин на САЩ. След 11.09.2001 година 58 000 чужденци са го направили
След 11 септември 2001 г., повече от 58 000 чужденци са получили американско гражданство, защото са служи във въоръжените сили на САЩ съобщи Пентагонът по време на церемонията по натурализация в миналия петък.
На 24 войника е било предоставено американско гражданство през този ден. Те са от следните държави: Англия, Филипини, Того, Испания, Мексико, Гвиана, Ямайка, Перу, Папуа-Нова Гвинея, Хаити, Бразилия, Кения, Ямайка, Полша, Етиопия, Китай и Колумбия.
Виж също:
сряда, 28 април 2010 г.
След Русия и Франция не откри вулканична пепел в облаците. Имало ли е въобще вулканичен облак над континентална Европа?
След конфузната ситуация с математическите модели предсказали разпространението на облака с вулканична пепел, френските ВВС на 20.04.2010 година извършват тестови полети с два самолета Alpha-Jets излетели от Тулон и Дижон. Целта е да се установи дали вулканичната пепел нарушава режима на моторите и нанася ли им вреди. При завръщането в базата не е установено замърсяване на двигателите нито каквито и да били повреди.
На 21.04.2010 година тестови полети са проведени и в Северна Франция със същия резултат. Вулканична пепел, която да пречи на авиацията не е установена.
Виж също:
Вулканичната пепел над по-голямата част от Европа е съществувала само в компютърен модел
вторник, 27 април 2010 г.
Русия е лидер по смъртност от автомобилни катастрофи – 13% смъртност на пострадалите
Ако катастрофирате с кола в Русия рискът да загинете в резултат от произшествието е 21 пъти по-голям отколкото в Япония(0,6% смъртност) и 13 по висок отколкото в Германия( от 414 000 пострадали загинали са 4477 или 1%). В България смъртността от ПТП е 1,36% от пострадалите или 10 пъти по-малко отколкото в Русия.
Виж още:
Най-полицейските държави в света са Русия, Украйна и Израел
Според данни от руското МВР, Русия е световен лидер по брой на убийства
понеделник, 26 април 2010 г.
неделя, 25 април 2010 г.
Вулканичната пепел над по-голямата част от Европа е съществувала само в компютърен модел
Le Parisien на 20/04/2010 публикува интервю с Еманюел Бокри, инженер-метеоролог в института Météo France.
Въпрос: От къде идва информацията за вулканичния облак над Европа?
Отговор: Тя идва от VAAC (Volcanic Ash Advisory Center) в Лондон.
Въпрос: Какво става след това с данните, които получавате от VAAC?
Отговор: VAAC работи с математически модели, които определят височината и плътността на облака, количеството пепел в него като данните се събират на територията на Исландия. След това ние използваме тези математически модели за да ги интегрираме в нашите математически модели …
Въпрос: Следователно няма проверка на „терена” дали тези математически модели отговарят на реалността?
Отговор: Ние прилагаме закона, който не предвижда да се отива по далече от математическия модел. Проверка на „терена” не е предвидена...
Въпрос: Какво ще правите сега?
Отговор: Предвиждаме в рамките на проекта Сафир да изпратим един самолет ATR-42 да извърши реални замервания. Започваме да изследваме …
….