събота, 28 февруари 2015 г.

Борис Немцов е знаел , че ще бъде ликвидиран от Путин. Пред "Собеседник" на 10 февруари 2015 година той казва: “Надявам се Путин да не ме убие…”

imagesПоследното интервю на Борис Немцов

Две седмици и половина по-късно, Немцов е показно екзекутиран в центъра на

Немцов: - Никога не съм крил политическите си възгледи -  напомни Борис Немцов в личен разговор с репортер  - Мисля, че той [Путин] започна войната в Украйна. Отнасям се към него по-зле от всякога. Особено след събитията от "Норд-Ост" и Беслан.

Немцов: - Скъпи ми майка, ако е рекъл Господ, ще отпразнува 87 година - ми каза Борис Немцов. - Заслужил педиатър, отдавна е пенсионер, но все още се интересува от всичко, свързано с медицината. Тя живя един много тежък живот: по време на войната, като ученичка, копаят окопи, а след това две деца. Сега живее в Москва и Нижни Новгород. Тя има сива коса по-малко от мен, тя няма склероза и е с абсолютно нормална и ясна памет. Обсъждаме с нея моите деца и внуци. Да говоря за политика  с мама наистина харесвам това. Тя е напълно против това, което се случва в Украйна, смята, че това е една катастрофа и пълен кошмар. Но повечето от тревогите и са свързани с Путин . Всеки път, когато и се обадя, тя се оплаква: "Когато ще спрете да се карат с Путин? Той ще те убие! " И това съвсем сериозно.

- Интересно. И ти си след такива разговори с майка ти започна ли да се страхуваш, че Путин може скоро да те убие пряко или косвено?

Немцов: - Знаеш ли, да ... малко. Не толкова, колкото майка ми, но все пак ... И все пак, аз не се  се страхувам толкова много от него. Ако се страхувах много, би било малко вероятно, че ще оглавя  опозиционна партия и малко вероятно да участва в това, което правя.

- Благодаря ви. Надявам се все пак здравият разум ще надделее и Путин няма да ви убие.

- Бог да ви благослови. И аз се надявам.

На 28 фев 2015 година, Борис Немцов е убит показно в центъра на Москва. RIP

a7isjrtowak_600x385

Няма коментари: