вторник, 20 май 2008 г.

Барак Обама: "Израел е като хронична рана, която инфектира нашата външна политика"

JG: Do you think that Israel is a drag on America’s reputation overseas?

BO: No, no, no. But what I think is that this constant wound, that this constant sore, does infect all of our foreign policy.

Интересно какво предлага в такъв случай. По принцип когато комунистите като него не намират какво да кажат, в крайна сметка винаги стигат до Израел, еврейте, масоните и други такива мистериозни врагове на цялото ляво човечество. Не че няма и леви еврей, които мислят като него и ненавиждат държавата Израел по-силно и от арабите. Има - например Ноам Чомски и Шамир, но те за разкика от Обама не са кандидати за Президент на САЩ. Колко такива изявления са неуместни и в чия мелница наливат те вода ни предстои да разберем ако той стане президент.

Сега очакваме всичките му имидж майкъри и пиар специалисти да започнат да ни обясняват как това е било извадено от контекста и всъщност как е искал да каже нещо съвсем друго.

1 коментар:

Ex каза...

#
At 2008.05.23 08:00, mapto said:

Хех, смешно е Обама да бъде сравняван с комунист… Прилича на приказките за Мартин Заимов. САЩ има проблеми в Близкия изток и то именно заради отношенията си с Израел и Турция, всяка от които потъпква всякакви добросъседски отношения в района.

а думата еврей като речева форма на мен не ми е позната.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.23 15:02, сойер said:

е къф е като не е комунист? заимов също си беше комунде отсекъде. даже е бил женен по партиина линия за щерката на жорж марше, ако не знаеш кой е тоя - бивш първи секретар на френската компартия, дееба

;-)
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
*
At 2008.05.24 00:09, Римл@нин said:

Благодаря за корекцията. От доста години не ми се беше налагало да пиша на български и изникват някои проблеми. Но се развивам. Полагам усилия и грешките са все по-малко. Надявам се на вашата толерантност да не ме съдите много строго.

Аз също смятам, че Барак е много близо до комунизма. Основното, по което си приличат е пълната мъгла какво и как точно ще се прави. Тълна тъмнина по въпроса. Освен типично месианско-леннинските призиви да му се вярва и че ще промени нещо(какво обаче?? никой не знае), популизъм, популизъм, лицемерие и расизъм каквито Америка не е виждала от времето на Картър.

Както и да е … избирателят има думата. Аз му имам доверие.

За Израел отново същото - бил инфектирана рана. Добре, дори и да е така, какво предлага КОНКРЕТНО Обама. Какъв ще е политическият механизъм да я излекува, ама ако може без абракадабри и политически шарлатании за пред публиката - конкретно Какъв план за излекуване на раната?

Няма план, а само приказки, които дестабилизират допълнително положението и наливат вода в мелницата на ХАМАС и Сирия и Иран. Ако това е целта, не мерси. Без мен. Обама няма моята подкрепа.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.23 12:17, Спас Колев said:

Хех, да беше казал Израел Шамир, че имаше и един друг, та се стреснах. :)
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.23 15:05, сойер said:

ти па от кой шамир си се стреснал? аз и тоя израел шамир не го знам кой е ама добре му звучи името, дееба

:-)

:-)
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.23 16:19, Светлин said:

Тоя се самоубива. Сега разбирам защо Хилари не се отказва.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.23 19:50, Николай Павлов said:

Време е за една по-балансирана политика в Близкия изток.
Браво на Обама и само напред!
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.23 21:19, морския said:

Ясно е, че би било добре за всички в света Обама да спечели президентските избори в САЩ. Добре би било и да притисне Израел да спре с геноцида срещу палестинския народ и да се намери решение за бежанците.. И от мен браво на Обама. Смел мъж е.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.23 23:05, Задунайский said:

Със тези приказки Обама ще обърне срещу себе си много хора от собствената си партия.
Просто е невъзможно такъв да стане президент на Америка, колкото и да им се изка на левичарите по цял свят, както и на нашите. Америка е друга действителност, господа офицери !!
А ако Обама стане президент, горко му..Не бъркайте българското овчедушие в американската реалност.
От сега се вижда - 60:40 загуба на Обама. Впрочем, спорът с Хилари още не е приключил.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.23 23:48, морския said:

И аз се надявах на Хилари, но ми се струва, че вече няма шанс. :-( Сега основното е да не се отказва и да се готви за 2012. Нямам нищо против и МакКейн и той ще се помъчи да вкара Израел в правия път.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
*
At 2008.05.24 00:37, Римл@нин said:

И аз се надявам да не стане. Ако стане, какво пък - всеки народ си заслужава управлението. Най-много ще страдат тези, които са ги избрали, защото веднага ще ги обложи с данъци. А за външната политика направо не ми се мисли. Америка ще стане за смях и съм сигурен, че ще ни трябват след него поне още десетина години за да се възтанови положението. Не е изкл1чено да ни докара и до война, защото всички врагове ще се опитат да се възползват от него.. Сценарият е лош. Да се надяваваме, че няма да се осъществи.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
*
At 2008.05.25 00:08, Николай Павлов said:

Задунайский, аз не съм левичар и никога няма да бъда, аз не съм официр и никога няма да бъда. Аз съм просто човек и се надявам Обама да донесе свеж полъх след най-некадърния президент изкарал 2 мандата в историята на САЩ! Много поздрави!
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
o
At 2008.05.25 14:55, сойер said:

ебати некадърния президент дето окупира две държави.чете ли че според поседните проучвания ирак има по–големи ззалежи от петрол и от с.арабия ;-)
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
+
At 2008.05.25 22:18, Николай Павлов said:

Когато окупацията не ти решава проблема,
а те забърква в 10 нови, това е некадърност.
Да превърнеш страната си за 8 години от лидер на свободния свят, в май-мразената на земното кълбо, това е уникална некадърност
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 00:21, баровец USA said:

Аз пък не разбирам как въобще го е казал това след като основното му финансиране идва от американски еврейски организации? Мистерия.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 00:29, Римл@нин said:

Казал съм го и в темата - една голяма част от левите американски евреи са против съществуването на израелската държава и се стремят по всякакъв начин да я отслабят. Но въпросът е : След това какво ? Какво ще стане?
И както си е традицията при левичарире вместо отговор започват вятър и мъгли да се сипят от устите им. Точно тези комунисти евреи подкрепят Обама и те го финансират в десетки повече пъти от Клинтън. По тази причина Хилари сега е с дълг от $30 000К, а Обама си свирка с пълни джобове. Такива ми ти работи.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.26 22:11, Николай Павлов said:

Това просто не е вярно! Парите на Обама идват от огромния брой дребни и средни дарители, лобистите наливаха пари за Хилари. Обаче и спряха кранчето, като видяха, че песента и е изпята, понеже тези хора не си дават парите за единия гол идиализъм, а очкват услуги.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 01:26, баровец USA said:

Your enemies always get strong on what you leave behind.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 15:10, Мартин Русков said:

Не искам да слагам думи в чужда уста, но звучите като хора, които одобряват политиката на Буш?

Не знам дали сте запознати с тази тема, но като че ли Обама е единственият кандидат, който не се хвърля в примитивен популизъм по една от най-важните теми:
http://www.nytimes.com/2008/04/30/opinion/30friedman.html?em&ex=1209700800&en=5e50edff9f212b25&ei=5087
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.24 18:55, Римл@нин said:

Да, аз подкрепям политиката на Буш. Буш не оправда очакванията защото спря да провежда политиката за която е избран. На тези избори щях да гласувам за бясната Хилари ако тя беше срещу Маккейн. При Обама срещу Маккейн ще гласувам за Маккейн. Обама е луд лъжец. Не му вярвам и за грош.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
o
At 2008.05.25 11:29, Мартин Русков said:

За съжаление с това смисъла на аргументите се губи. Просто изобщо не споделяме сходни ценности, че да си говорим кой е по-близо до тях.
Все пак ми е интересно освен Буш, кой друг от световните политици е близо до “екстремния сентър”? Берлускони, Фратини, Путин, Каспаров, Меркел, Щойбер, Браун, Тадич, Саркози? Ще се радвам, ако посочите някои от тези имена, чиято политика харесвате, само за съпоставка. Бих питал и за България, но предполагам, че няма да получа отговор.
А що се отнася до мен, аз не съм екстремен никакъв. Харесвам както някои леви, така и десни личности. Аз също вярвам, че ляво и дясно във всяка страна има различен смисъл, контекст ;)
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]
+
At 2008.05.25 22:16, Римл@нин said:

Въпросът е доста некоректен. Прекалено симлистко виждане имате за политиката. Мога да отговоря само от свое име.

Така: “харесвам” и “не харесвам” Буш, Берлускони, Фратини, Путин, Каспаров, Меркел, Щойбер, Браун, Тадич, Саркози … според конктетната ситуация и конкретното решение което вземат. Не харесвам никого за винаги. Този когото вчера не съм харесал, днес може да защитава моя интерес и да го харесвам, а утре може отново да бъде обратното. По тази причина не подкрепям твърдо определена партия, а партия, която най-добре отговаря на моя личен мироглед.

Всъщност именно това означава да си екстремен центрист - не да си между лявото и дясното, а въобще да не ги вземаш под внимание. Единственият критерии е твоята лична “идеология”, а не тази на партиите. На този принцип и гласувам.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 16:37, Kosta said:

Ne haresvam quotes izvadeni ot konteksta :-) ama hich ne gi haresvam…
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.24 21:58, Римл@нин said:

Коста, както и предположих започна се с “контекста” ;-) . Но казаното си е казано, нали така? Точно това са думите на Обама.

Линкът който си дал е и в темата - в червено, ако минеш над “винаги стигат до Израел” с мишката и стрелката става на пръстче, след това кликваш и получаваш цялата статия. В нея фигурират думите на Обама.

Със здраве.
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.24 16:55, Kosta said:

http://jeffreygoldberg.theatlantic.com/archives/2008/05/obama_on_zionism_and_hamas.php
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.25 23:20, petko said:

ne ce chudete vcichko e programirano ot ctroitelite na imperiata. “the secret history of the american empire”-JOHN PERKINS new york times bestseller
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.26 10:57, Anonymous said:

а масоните?
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

#
At 2008.05.26 10:09, Anonymous said:

ДО Николай Павлов

ДА НО ПРАЩАТ МОДУЛИ НА МАРС
EditModerateSpamDelete
[delete|spam|Edit|Reply]

*
At 2008.05.26 22:07, Николай Павлов said:

Супер, обаче 50 милиона се без здравна застраховка и ако ги заболи зъб, треа да ходят на Марс да ги лекуват.