петък, 8 август 2008 г.

Paris Hilton се включва в президентската кампания. Само това ни липсваше.

... в тигров бански излегнала се на шезлонг. Да видим какво ни казва с галещото си гласче пародирайки МакКейн:

"Той е най-възрасната световна звезда. Той е супер стар(в смисъл възрастен). Достатъчно стар за да си спомня за епохата когато да тънцуваш е било грях. ... , но готов ли е наистина да управлява тази страна?"

След това блондинката продължава:

"Хелоу Америка, аз съм Paris Hilton и също съм звезда, но не принадлежа на миналото и не предлагам промени като другия тип. Аз съм само бомба!. .., но ако оня човек с белите коси(МакКейн) ме използва в клипа си, това означава, че съм кандидатка за президенството!"И още:

"И сега трябва да ме извините, отивам да избера вицепрезидент. Мисля да взема Rihanna. Довиждане и ще се видим в Белия дом ... може би ще го боядисам в розаво!"

Всичко това е в отговор на обвинението на МакКейн към Обама, че е нищо повече от медийна звезда.

И така блондинките яхнаха бойните предизборни коне. Какво ли още ни чака  ако любимецът им Обама спечели?

Няма коментари: