петък, 9 октомври 2009 г.

Роман Полански изнасилва Саманта два пъти. Съдебните протоколи говорят

Rose_Radiograph_large ЗАБРАНЕНО ЗА ДЕЦА ПОД 16 ГОДИНИ! Текстът съдържа фрази, които могат да навредят на подрастващите! Това е превод от съдебните протоколи по време на процеса срещу Роман Полански.

Нека защитниците на педофила Полански внимателно го прочетат. Текстът е част от свидетелството на изнасиленото тринадесет годишно момиче пред американския съд по време на процеса и на този линк може да прочетете други документи от това дело.

Преди изнасилването, Роман Полански дава на момичето шампанско, в което разтваря барбитурат(Quaalude) подтискащ реакциите и съпротивлението.

(с тире са означени отговорите на момичето)

От какво ви беше страх?

- От него.

Какво се случи когато седнахте на канапето?

-Той седна до мен искайки позволението ми.

Какво му отговорихте?

-Аз отговорих”не”.

Той как реагира?

-Той каза „ти ще видиш, че след това ще си много по-добре”, а аз казах „не нищо няма да се промени. Трябва да се прибирам в къщи.”

Какво стана след това?

-Той се наведе към мен за да ме целуне. И аз казах „не”, „махни се”. Беше ме страх от него.

И какво стана след това?

-Той постави устата си върху влагалището ми.

Вие какво направихте тогава?

-Той точно започваше да ближе и не знам … плачеше ми се. Казах му „Не. Спри. Стоп.” Но ме беше страх.

И какво стана след това?

-Той си вкара пениса във влагалището ми. Аз му казвах: „Не. Стоп”

И след това?

-Той ми вдигна краката по-високо и го вкара в ануса ми.

Вие съпротивлявахте ли се?

-Малко … но ме беше страх от него.

Той получи ли оргазъм?

-Да.

От къде знаете?

-Защото можех да го почувствам и имаше върху гащите ми.

Вие мислите, че той е свършил в ануса ви?

-Да.

Докато бяхте в стаята, вие сте чули, че някой чука на вратата, казахте ли нещо?

-Не. Станах и си обух гащите.

Защо нищо не сте казали?

-Още ме беше страх от него…Станах, мислех, че мога да се върна в къщи… Станах и тръгнах към вратата.

В този ли момент той започна отново?

-Да.

А гащите ви?

-Той отново ги свали.

Обухте ли ги отново след втория път?

-Да.

И когато той ви остави да станете вие какво направихте?

-Отидох в банята и облякох роклята си.

Господин Полански беше ли с вас когато се качихте в колата да си отидете?

-Не.

Какво се случи тогава?

-Аз седнах в колата и плаках.”

Няма коментари: