вторник, 29 май 2012 г.

Из краткия живот на една стриптизьорка от Газа

Нейното име е Лорън-Ари  Саид. Нейната майка е еврейка, а баща и палестинец. Детството си тя прекарва между две противоречащи си и постоянно враждуващи религии и култури. Като тийнейджър, тя е изпратена в Тексас, за да живее с баба си и дядо си заедно с дъщеря си Авигаил. През деня - майка, а през нощта танцьорка на пилон. В стриптийз клубовете е известна като "стриптизьорката от Газа." От 18 годишна е в тази професия в Остин в клубове разположени до военни бази. Ари е самотна майка. Приспива детето си и излиза. Работи по цяла нощ. Авигаил заминава на училище, а тя ляга да спи. Бащата на момичето напуска семейството, когато Ари е бременна в осмия месец.

По тялото си има много татуировки с цитати от английска литература, политически и религиозни цитати на арабски и иврит, както и това, което тя нарича "сладки животни”. На юмруци си е татуирала «Западния бряг» и в същото време на иврит: "Аз не вярвам в Бога." Друг на татуировката  на арабски език гласи: "Аз съм харам (грях)".

Ари загива при автомобилна катастрофа на 28 май, 2011. Тогава тя е само на 27 години.

1501

Ари Лорен Суад Саид демонстрира работното си облекло в къщи.

2291

Ари с дъщеря си Ави сутринта преди тръгване за училището.

3190

На път за училище.

5146

Майка и дъщеря гледат ютуб.

6146

Ари Лорен Суад Саид готви дъщеря си за сън, а тя заминава на работа.

7142

В женската тоалетна «78704 Lounge» в Остин, щат Тексас.

11152

На работното място.

12123

13109

Пощата рядко носи добри новини.

14100

Професионални деформации …

1870

Сред приятели.

21114

Ари Лорън с хиджаб. След нощна работа в стриптийз клуб «Perfect 10", Ари се облича за Деня на благодарността. "За мен мюсюлманската забрадка е смешна, но ми е интересно, че когато съм с нея хората започват да се държат по съвсем друг начин. По време на работа, да се отнасяш с мен по определен начин, защото аз съм облечен като стриптизьорка, но на следващия ден сложих хиджаб и всички тези хора си мислят: "О, как изглежда! Може би е все още девствена. "

2292

На входа на спалнята си е заковала палестинското знаме като завеса.

2454

Хиджабът и знамето не и пречат да пие уиски Джак Даниелс.

2643

Последна снимка за сбогом

Фото: Ким Бадави

Няма коментари: