петък, 29 март 2013 г.

Откриха Крайслерът подслушвач от компромата на Станишев. Собственикът му бурно се смее на шефа на ПЕС

sdgf

Шефът на европейските песове (думата няма нищо общо с куче произлиза от ПЕС, партия на европейските социалисти, съкратено членовете и – песове) стана за подигравка. Журналисти откриха въпросния ван Крайслес и взеха интервю от собственика му. Смях в залата! Усмивка

- Добър ден. Вие ли сте собственикът на Крайслера, чиито снимки обиколиха медиите днес?
- Да. Казвам се Ивайло Койчев. На 42 години.
- И подслушвате политици по заповед на Цветан Цветанов?
- Не! (Следва бурен смях). Не знам кой реши да разпраща снимки на колата ми, тя няма нищо общо с политиката! Все пак ви благодаря, че бяхте коректни, не показахте регистрационния номер и се усъмнихте в сигнала.
- Днес обаче сте забелязан в близост до офиса на Иво Прокопиев.
- Пих кафе с приятели в едно заведение наблизо. Но там няма места за паркиране, защото е зелена зона. Набутах Крайслера, където можах. И толкова.
- А какви са тези антени върху покрива? Да не сте радиолюбител?
- Не. За красота са.
- Не ви разбрах...
- Ами те не са от днес или от вчера. От една година обикалям така по улиците. Ако погледнете отблизо вана, ще видите, че на предното стъкло има мартеници, два скорпиона и т.н. Горе пък има антенки.
- Значи и на "Тодор Каблешков" не е имало подслушване?
- Естествено, че не. Аз съм паркирал и на "Позитано". Софиянец съм и карам из града. Това не означава, че подслушвам, защото на покрива ми имало антени.
- А какво работите?
- Занимавам се с индустриално разрушаване.
- Да не се окаже, че някога сте работили и за системата на МВР?
- Никога не съм бил там.
- На чие име се води Крайслерът?
- Лично мой. Кара го и жена ми. Вчера Станишев, като каза за сивия ван, описанието му и къде е бил забелязван, паднах от смях! И днес виждам колата си под подозрение.
Калин КАМЕНОВ, БЛИЦ
Петко ТРАЯНЧЕВ, БЛИЦ

Няма коментари: