четвъртък, 9 януари 2014 г.

Димитър Карбов, бивш депутат от ПП Атака: Българи, простете ми!

Българи, простете ми!
Гласувах за Волен Сидеров през 2005 г. и друг не припознах!
Сгреших!
Значи имам вина и искам да се извиня!
Поднасям извинение на всички хора, които заразих с идеята – Атака!
Извинявам се на тези близо 34 000, гласували за мен – мажоритарно, през 2009 г.
Съжалявам, че повярвах и бях част от тази позорна и измамна партия с лъжовен и продажен лидер !
Възмутен съм от посегателството срещу български полицай и поредната демонстрация на дерибейство и безнаказаност на едно самозабравило се комплексарче.
И неговата шайка от платени малоумници!
Тези, които някога събирахме от улиците и около казаните за смет, обличахме и отглеждахме, тези, които някога сядаха на масата след нас и оглозгваха остатъците, тези на които хвърляхме левчета за да преживяват, сега са ЕНИЧАРИТЕ на побеснелия БАШИБОЗУК, нападат, бият и се гаврят с всеки един намерил смелост да им се опълчи и след поредния подобен агресивен и просташки акт стават все по нагли и уверени, че за тях няма закони, няма правосъдие, те са над всичко и над всеки!
Срамувам се и ще продължа само с това: Господи, Боже, слез и си прибери версиите !
Димитър Карбов, бивш депутат от ПП "Атака"

Няма коментари: