вторник, 9 септември 2014 г.

Социален експеримент Русия vs Америка, как във всяка от тях се отнасят към човек паднал на пътя. Видео

Варварщината в Русия е пуснала корени и в отношенията между хората. Руснаците спокойно наблюдават лежащ на улицата младеж. Никой не се интересува, никой не спира да го попита какво става.

Екип от млади журналисти симулират здравословен проблем на оживена улица в голям град в Русия и засичат времето, за което някой им се притичва на помощ.

Същият експеримент провеждат след това в САЩ, Маями.

В Русия:

“На мен ми се наложи да прекарам на земята 3 часа, стотици хора минаваха покрай мен и само 10% от преминаващите се спираха за да ме попитат имам ли нужда от помощ.”

В САЩ:

“За тези три дни на мен нито веднъж не ми се наложи да лежа на земята повече от една минута. Защо така се получава, какво кара руснаците да подминават човек изпаднал в безизходна ситуация?”

Няма коментари: