Ето как е сега след като правителството на Бойко Борисов спаси финансирането провалено от Тройната коалиция. Новият мост над Марица:
Ето как беше преди ГЕРБ по времето на тримата бандити Сергей, Симеон и Доган, когато кражбите и присвояването беше издигнато в ранг на държавна политика:
Старият и новия мост:
Шумозащитните бариери:
Вярвайте на очите си когато отидете да гласувате през лятото!
Все по-голям акцент се поставя на железниците. Наскоро завършихте строителството на жп моста над Марица. Проявявате ли интерес и към други подобни проекти?
- Подписването на акт 15 на най-голямото мостово съоръжение в жп инфраструктурата на България е гордостта на нашата фирма за 2012 г. Проектът, изготвен от "Судоп" – Прага, ни даде възможност да построим едно естетически много издържано съоръжение, при изпълнението на което се приложиха няколко нови технически решения. Съоръжението представлява 10–отворен дъгов мост с обща дължина 433 м.
Нашите строители бяха поставени при едни много екстремни условия и за наше удовлетворение се справиха блестящо. Наложи се да работят при пълноводна Марица, фундирането бе доста сложно – използваха се пилоти, кладенчово фундиране, кофражите за тези четири 40-метрови дъги бяха много специфични. Дано това да е началото на изграждане на такива съоръжения, които освен функционални да са и естетически издържани, защото досегашното използване на проста греда при не толкова стройни устои придаваше известен провинциализъм на нашите съоръжения. Докато сега това красиво съоръжение, което е видно от всички влизащи в България от посока Свиленград, е много добре както за имиджа на България, така и за имиджа на нашите строители.
Източник: Градът
Няма коментари:
Публикуване на коментар