петък, 6 декември 2013 г.

"Бойко Борисов и Цветан Цветанов ги няма вече и аз имам за една седмица две оправдателни присъди!", каза адвокатът на Крокодила

Емил Милев-Крокодила вчера беше освободен. Софийският градски съд отмени ареста му и му определи най-леката мярка за неотклонение – подписка, същото наказание е наложено и на бившия вътрешен министър Цветан Цветанов.

"Моля, да направите разследване на това, което казвам, за да решите дали говоря глупости. Заради този медиен шум, това лъжесвидетелстване ме разкарват из съда като мечка. Заради медийните шумове, знам че думите ми няма да имат значение, че 4 години били ме издирвали като свидетел, за какво? От 4 години хората на МВР се опитват да ме убият, затова аз цитирам тези показания на свидетелката, за да ви докажа, че е лъжесвидетелсвала. Ето така работи българската полиция - чрез вменяване. Това е кощунство, не съм на себе си от това, което ми се случва."

Емил Милев

Милев и брат му Евгени Милев-Гейзо от години са сочени от МВР за ръководители на банда за магистрални грабежи. Въпреки това в началото на 2012 г. Върховният касационен съд ги оправда по дело за магистрален грабеж и опит за убийство на полицай от 2004 г. Милев изчезна на 14 декември 2009 г. след престрелка с полицията на магистрала "Тракия" край Вакарел. Тогава беше убит Димитър Митрев-Богровеца.

Няма коментари: