четвъртък, 1 февруари 2007 г.

Светлина !


Днес в Европа, по предложение на Екологическите организации, трябваше да загасим всички лампи между 19:55 и 20:00. Поводът за тази инициатива е представянето в Париж на поредния доклад на експертите към ООН за климатичните промени - GIEC.
Времето не е много - само 5 минути, всеки може да го направи и да загаси светлината като символичен жест на загриженост за природата. Не се очаква някакъв ефект от тази инициатива - по-скоро важното е участието и сенсибилизирането на повече хора към екопроблематиката....


Тази вечер, аз реших да украся къщата си с всички светлини, които имам. Да пусна уредбата си на пълна мощност с диска "Коса" и да въртя между 19:30 и 20:30 само песента за светлината. Обадих се на приятели, говорих по телефона, изпращах SMS, пуснах телевизора, и сърфирах в Интернет, гледах звездите през телескопа ... не спестявах електроенергия:


ЗАЩОТО съм Европеец и съм горд да бъда...


ЗАЩОТО вярвам, че развитието на технологията е шансa на човечеството...


ЗАЩОТО не искам да се връщам в средните векове и да паля свещи за да чета...


ЗАЩОТО съм свободен човек ...


ЗАЩОТО така заявявам на целия Свят, че съм щастлив да бъда част от бъдещето и нямам намерение да живея в пещерите на тъмно...


ЗАЩОТО ОБИЧАМ СВЕТЛИНАТА !

timber

Няма коментари: