неделя, 25 ноември 2012 г.

Евгени Дайнов–професия да мразиш България или удобният слуга на всяка власт

Писалият тази дисертация преди 10 ноември бил на "доматената революция" вчера. Как да се наредиш до такъв "бояджия", мотивиран от марихуаната.

538572_3893301289390_1662097164_n

Чета, че Евгени Дайнов се е опитал да напише нещо под постинга ми за дегенератките от Pussy Riot. Аз пък му написах това:

"Евгени, нали знаеш, че аз знам - не аз съм имал хрък-брък с дъщеря на съветска номенклатура, не аз съм писал и защитил дисертация с гриф "За служебно ползване" на тема "Френската комунистическа партия и проблемът за политическите съюзи /1972-1981/ в Института по история на БКП към ЦК на БКП, нито пък съм учил в Лондон, докато баща ми е бил кореспондент на в. "Работническо дело", а ние не можехме да отидем по на Запад от Драгоман.

Как става така, че точно от тези среди се пръкнаха и тези, дето искат да ни "озападняват", а като се вгледаш зад пошлото им лице винаги прозира лицето на антибългаризма, а в очите им - местна версия на "чичо Скрудж"? И готовност за политическо номадство в индустриални количества - ти май вече пристана от няколко месеца на Пръмовата снаха.

Всъщност, като гледам каква компания от "счупени грънци" се е навъдила там идва само да се смея на Провидението, което е създало чрез Пръмовата снаха и хората около нея завършен пример за кого НЕ ТРЯБВА ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ГЛАСУВА. Всъщност, с това CV там ти е мястото - при секретният сътрудник на ПГУ-ДС Д.В., матовият крадец от годините на Костов В. В., танцуващият с цар Киро Найден от Плевен, номенклатурата на ЦК на ДКМС Румяна Борисова от Перник. Погледни израза "ура патриотизъм" - дори и в този детайл се вижда русизма, от който очевидно не можеш да избягаш. Странно как всеки от кадрите на манхатънския "филантроп" Сорос е натрапчиво антибългарски настроен и внушава единствено усещането, че само случая и времето го е опазил все още и той да не изрече "майната му на християнството". Нито е справедливо, нито пък ще се роди нещо читаво от това".

Антон Тодоров

Няма коментари: