петък, 28 юни 2013 г.

Бойко Борисов: Нали аз бях диктатор, нали командвахме медиите, помните ли тези лъжи?

„Нали аз бях диктатор, нали командвахме медиите, помните ли тези лъжи – когато строяхме магистрали, пречиствателни станции, булеварди, болници, и във Варна, в най-тежката криза - казаха, че съм диктатор. Аз си отидох на втория ден и казах – нека народът да се произнесе на изборите и народът, за първи път в нашата история, ни нареди отново като първа политическа сила, а тези сега бягат и не искат да подават оставка. Държавата вече месеци наред не работи.”, коментира Борисов. Относно идеята за свикване на Велико народно събрание той посочи, че това е сложен процес и трябва да има политически консенсус. „В момента отношението между партиите в България е такова, че такъв консенсус много трудно ще се намери. Но всичко ще си дойде с времето, сега първо правителството трябва да подаде оставка, за да се успокои народът и да има нови избори.”, каза още Бойко Борисов. Той допълни, че така или иначе месеците юли или август са почивни и още повече държавата не работи. Все още няма назначени областни управители, а едва вчера са назначени вицепремиери. „Два месеца ги чакахме – те не са работили досега, така че едва ли ще е проблем.”, допълни той.

кросс.бг

Няма коментари: