събота, 28 март 2009 г.

Не гасете светлината! Празнувайте часа на човешките достижения

Утре гражданите на Света са поканени да загасят лампите и да спрат светлината между 20h и 21h. Ние заедно с CEI ви предлагаме друго - празнувайте Human Achievement Hour!

Тази вечер, аз реших да украся къщата си с всички светлини, които имам. Да пусна уредбата на пълна мощност с диска “Коса” и да въртя между 20h и 21h само песента за светлината. Обадих се на приятели, говорих по телефона, изпращах SMS, пуснах телевизора, и сърфирах в Интернет, гледах звездите през телескопа … не спестявах електроенергия:

ЗАЩОТО съм Европеец и съм горд да бъда…

ЗАЩОТО вярвам, че развитието на технологията е шансa на човечеството…

ЗАЩОТО не искам да се връщам в средните векове и да паля свещи за да чета…

ЗАЩОТО съм свободен човек …

ЗАЩОТО така заявявам на целия Свят, че съм щастлив да бъда част от бъдещето и нямам намерение да живея в пещерите на тъмно…

ЗАЩОТО ОБИЧАМ СВЕТЛИНАТА !

Technorati Tags:

Няма коментари: