петък, 27 януари 2012 г.

Строителната площадна България и проектите на века за Родината ни

dm22       

След 20 години червено-синьо безвремие с дъх на вкиснала турска боза, кражби, корупция и престъпност заковали ни в дъното на Европа, най-после сега в България се строи. И то как се строи! Огромни инфраструктурни проекти, които ще останат в историята като пример за Златен век на инфраструктурата и комуникациите.

13,907 млрд. евро са необходими на България за осъществяване на приоритетните инфраструктурни проекти до 2020 година, показва цялостен анализ на изграждащите се обекти.
Индикативната цена за модернизация на 7 от най-натоварените ЖП отсечки е €7.498 млрд.
За да бъдат завършени 7-те магистрали и 7-те скоростни отсечки са необходими съответно €3.478 млрд. и €1.753 млрд., или общо €5.231 млрд. за пътища.
Важният за България и Румъния Дунав Мост 2 между Видин и Калафат е с обща стойност €273 млн. според испанският изпълнител FCC Construccion.
Строителните дейности по столичното метро включват завършването на втория метродиаметър (€185 млн.), както и изграждане на трети метродиаметър (€720 млн.). Когато проектите бъдат приключени, софийският метрополитен ще има изградени 63 станции и 65 км електрическа релсова мрежа, а освен това се предвижда изграждане на ЖП спирка до метростанция „Вардар”, която да свързва метрото с град Перник.

dm2

m

jp

mm

sp

EconomyNews.bg

Няма коментари: