събота, 10 март 2012 г.

Цветелин Кънчев заби нож в гърба на Гоце

Гоце иска да става лидер на БСП и мин.председател на България. Няма по-кошмарен сценарии за Родината ни от този кръстникът на мафията, приятелят на Трактора, Сумиста, Кюлев, човекът който като Президент е участвал лично в договорките между Трактора и Гриша Ганчев и според Устинов е ходатайствал пред Трактора да не извършва убийството, тази измет, този долен тип се е прицелил отново във властта.

Боже, подкрепи ръката на Бойко, дай рамо на Сергей да изчистят двамата веднъж за винаги българската политика от венерическите болести, които сее в нея Гоце и бандата му.

Ето ги какви са:

"Когато бях в затвора и пуснах молба за помилване, аз имам отказ от вицепрезидента Ангел Марин, въпреки обещанието на Георги Първанов да не стоя нито един ден в затвора. Той обеща това на Националния съвет на "Евророма", когато взехме решение да го подкрепим. Това става точно в деня, в който ми потвърдиха присъдата. Ние стоим в хотел "Принцес", където заседава Националният съвет, на който присъстват 150 лидери от цялата страна. Първанов ми беше от дясната страна, Марин – от лявата. В същия момент влиза един от нашите членове и казва: "Току що по Националното радио са съобщили, че потвърждават присъдата на шефа". Напрежението се нагнети. Тогава Първанов каза: "Моля ви, не се поддавайте на провокации, не се поддавайте на емоции. Аз ви обещавам, че вашият лидер и един ден няма да бъде в затвора", разказа лидерът на "Евророма".

Няма коментари: